Το Motorline Bravo 500 έρχεται πιο δυνατό από ποτέ με τον πανίσχυρο και πιο αξιόπιστο κινητήρα της κατηγορίας του. Τα χαρακτηριστικά του θα το κάνουν να ανταπεξέλθει σε όλες τις απαιτητικές εφαρμογές για πολλά χρόνια. Διαθέτει ηλεκτρομειωτήρα μη αντιστρεπτής λειτουργίας ο οποίος κλειδώνει την πόρτα όταν δεν λειτουργεί το μοτέρ.

Εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου Autotech ο οποίος παρέχει πλήθος δυνατοτήτων όπως διασύνδεση συσκευών ασφαλείας, εξαρτημάτων οπτικής ένδειξης λειτουργίας, ρύθμισης δύναμης, αυτόματου κλεισίματος, προοδευτικά μειούμενης ταχύτητας και πολλές άλλες λειτουργίες.

Διαθέτει μοντέρνο design, σκελετό αλουμινίου και εξαιτερική ποιότητα κατασκευής ενώ έχει απίστευτα χαμηλή τιμή!

Ένα σετ που δεν του λείπει τίποτα!

Ο μηχανισμός Motorline Bravo 500 διατίθεται σε μορφή ΚΙΤ και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ για να μπορεί να τοποθετηθεί απ’ ευθείας στην συρόμενη αυλόπορτά σας χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Συγκεκριμένα στη συσκευασία περιλαμβάνονται:

  • 1 μονοφασικός κινητήρας νέας γενιάς 230 Volt εναλασσόμενου ρεύματος, ισχύος 280 Watt με ενσωματωμένο σύστημα ατέρμονα κοχλία μόνιμης λίπανσης, με ενσωματωμένους ηλεκτρομηχανικούς τερματικούς διακόπτες και χαλύβδινο γαλβανιζέ γρανάζι z12 – m4, 1 μεταλλική βάση στήριξης γαλβανιζέ με 4 βίδες DIN912 M5x10, 4 μεταλλικά αγκύρια για πάκτωση στο έδαφος, 2 μεταλλικά τερματικά λαμάκια και 2 κλειδιά αποσύμπλεξης για χειροκίνηση σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος.
  • 1 ηλεκτρονικός πίνακας ελέγχου πολλαπλών δυνατοτήτων με ενσωματωμένο δέκτη τηλεχειρισμού.
  • 2 τηλεχειριστήρια με τέσσερα πλήκτρα
  • 4 μέτρα μεταλική κρεμαγιέρα (οδοντωτός κανόνας) γαλβανιζέ με αποστάτες.
  • Εγχειρίδιο με οδηγίες εγκατάστασης και ρύθμισης.

εξαρτηματα

Διαστάσεις μηχανισμού και βάσης

Διαστασεις

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Πινακας Τεχνικων Χαρακτιριστικων

 

Οι μηχανισμοί μας είναι Ευρωπαϊκής προέλευσης και διαθέτουν γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας 2 έτη από την έκδοση του παραστατικού αγοράς.

 

Για την εγκατάσταση απαιτείται μία παροχή ηλεκτρικού ρεύματος 230 Volt AC (εναλασσόμενο – μονοφασικό) για την τροφοδοσία του μοτέρ καθώς επίσης να υπάρχει καλό μπετόν στο σημείο που θα πακτωθεί το μοτέρ. Επίσης χρειάζεται υποδομή για να περαστεί υπόγεια το καλώδιο των φωτοκυττάρων από την μία πλευρά της κολώνας μέχρι την απέναντι. Στα εγχειρίδια που συνοδεύουν τον μηχανισμό υπάρχουν πολύ αναλύτικές οδηγίες εγκατάστασης καθώς και όλες οι υποδομές που απαιτούνται για την τοποθέτηση.